خانه وبلاگ تستر PH موبایلی و هوشمند با 30 تا 50 درصد تخفیف تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



تستر PH موبایلی و هوشمند با 30 تا 50 درصد تخفیف تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

تستر PH موبایلی و هوشمند با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع تستر PH موبایلی و هوشمند را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات کاغذ پی اچ متر-کاغذ تورنسل و پی اچ-وارد کننده کاغذ ph-تست ph آکواریوم که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

تستر PH موبایلی و هوشمند  با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع کاغذ پی اچ متر-کاغذ تورنسل و پی اچ-وارد کننده کاغذ ph-تست ph آکواریوم خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع تستر PH موبایلی و هوشمند  باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

تستر PH موبایلی و هوشمند  با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع تستر PH موبایلی و هوشمند  در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاغذ پی اچ متر-کاغذ تورنسل و پی اچ-وارد کننده کاغذ ph-تست ph آکواریوم با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از تستر PH موبایلی و هوشمند  را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

تستر PH موبایلی و هوشمند  با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  تستر PH موبایلی و هوشمند  را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی کاغذ پی اچ متر-کاغذ تورنسل و پی اچ-وارد کننده کاغذ ph-تست ph آکواریوم توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

pH متر یا پی اچ متر وسیله ای است که توسط آن میزان pH یک محلول مشخص می شود. میزان pH نشان دهنده اسیدی یا بازی بودن یک ترکیب است. بازه‌ی pH در محلول آب بین 0 الی 14 می باشد که این بازه به دلیل خاصیت آب بوده و در دمای 25 درجه تعریف می شود. بازه‌ی بین 0 الی 7 اسیدی، pH 7 خنثی و بازه‌ی بین 7 الی 14 بازی می باشد. دستگاه pH متر میزان پروتون های آزاد شده در محیط را می سنجد که هرچقدر H+ بیشتری در محیط باشد، محیط اسیدی تر خواهد بود. دستگاه pH متر هر چندوقت یکبار باید توسط بافر های مخصوص کالیبره شود تا دقت عملکرد آن کاهش پیدا نکند. دیدگاه های مختلفی در رابطه با اسید و باز ها وجود دارند. آرنیوس اشاره داشته که اسید ترکیبی است که درون حلال از خود پروتون آزاد تولید کند و باز ترکیبی است که درون حلال از خود هیدروکسیل آزاد رها کند. این نوع دیدگاه تنها در صورتی درست است که حلال فقط آب باشد. اما دیدگاه علمی تری توسط لوری-برونستد ارائه شده که بیان می کند اسید ترکیبی است که بتواند از خود پروتون آزاد در محیط آزاد کرده و به مولکول دیگر بدهد همچنین باز ترکیبی است که بتواند پروتون از محیط و از ترکیبات دیگر بپذیرد.

امروزه دستگاه های pH متر علاوه بر سنجش میزان pH میزان رسانایی محلول و دما را می سنجند. همچنین بسته به نیاز دستگاه های pH متر می توانند قابلیت های دیگری برای سنجش شاخصه های مختلف یک محلول داشته باشند.

 PH متر ، یکی از لوازم آزمایشگاهی است که وجودش در هر آزمایشگاهی ضروری است. پی اچ متر یک دستگاه الکتریکی است که برای اندازه گیری فعالیت یون هیدروژن در محلول، مورد استفاده قرار میگیرد. در ساده ترین تعریف: از PH متر استفاده میشود تا میزان اسیدی، قلیایی و یا خنثی بودن یک محلول را به طور دقیق تشخیص داد.

در اصل، PH سنج از یک ولت متر متصل شده به یک الکترود پاسخ دهنده به pH و یک الکترود مرجع (بدون تغییر) تشکیل شده است. الکترود پاسخ دهنده به pH معمولاً شیشه ای است و مرجع آن معمولاً یک الکترود کلرید نقره – نقره است. اگرچه گاهی از الکترود کلرید جیوه – جیوه (کالومل) استفاده می شود. وقتی این دو الکترود در یک محلول غوطه ور می شوند، مانند یک باتری عمل می کنند. الکترود شیشه ای یک پتانسیل الکتریکی (بار) ایجاد می کند که با فعالیت یون هیدروژن در محلول (59.2 میلی ولت در واحد pH در 25 درجه سانتیگراد [77 درجه فارنهایت]) ارتباط مستقیم دارد. ولت متر اختلاف پتانسیل شیشه و الکترود های مرجع را اندازه گیری میکند.

pH متر چگونه کار می کند؟

یک  PH متر، از سه قسمت مختلف تشکیل شده است: یک الکترود داخلی ، یک الکترود مرجع و یک متر امپدانس ورودی بالا. پروب شیشه ای اغلب حاوی دو الکترود، الکترود داخلی و الکترود مرجع است. الکترود داخلی یک سیم نقره ای است که با کلرید نقره سیم Ag / AgCl  پوشانده شده است. همچنی الکترود مرجع اغلب از همان مواد تشکیل شده است. داخل پروب یک محلول بافر با Ph:7  قرار دارد. pH اندازه گیری شده تفاوت در H+بین بافر مرجع درون پروب و محلول نمونه است.

اندازه گیری pH با مقایسه میزان خواندن pH محلول نمونه به محلول مرجع با pH تعریف شده مانند بافرها انجام می شود. بنابراین، مهم است که قبل از اندازه گیری، ابزار را با محلول های بافر مناسب کالیبره کنید. شکل پایین یک تصویر ساده از الکترود شیشه ای است که با PH متر استفاده می شود.انواع

اولین pH سنج ساخته شده تاکنون مدل G در سال 1936 توسط آرنولد بکمن بود. امروزه pH متر توسط شیمی دانان و آزمایشگاه های دارای PH متر میدانی مورد استفاده در محیط های صحرایی و صنعتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. پی اچ متر متداول ترین دستگاههای اندازه گیری برای این صنایع هستند.

PH سنج ها به مرور زمان تکامل پیدا کردند و در حال حاضر شامل انواع زیر هستند.

پی اچ متر قلمی( تستر): این pH مترها ارزان، سبک و کوچک می باشند. ولی دقت کمتری نسبت به نوع دوم یعنی pH مترهای پرتابل دارند.

پی اچ متر پرتابل( PH متر قابل حمل ): pH سنج های نوع دوم بزرگ‌تر و گران‌تر می باشند. معمولاً نسبت به نوع اول کارایی بیشتری دارند. به نوع اول نیز پرتابل می‌گویند البته پرتابل قلمی.

پی اچ متر رومیزی( PH  متر آزمایشگاهی ): این نوع pH سنج دارای دقت بسیار بالاتری می باشد. برخی از آن‌ها قابلیت سنجش پارامترهای متعددی علاوه بر pH را نیز دارند. این نوع برخلاف موارد قبل قابلیت حمل‌ونقل را ندارد و باید در جای ثابتی قرار گیرند.

تستر PH موبایلی و هوشمند  با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات کاغذ پی اچ متر-کاغذ تورنسل و پی اچ-وارد کننده کاغذ pH - تست pH آکواریوم پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله تستر PH موبایلی و هوشمند  را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از تستر PH موبایلی و هوشمند  را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟